Saturday 30 April 2011

aku dan fobia

assalamualikum (:


yeahhh !  akhirnya aku berjaya godek blog yg selama ni hanya wujud tapi aku tak tahu camne nak bela hehe :p kebosanan aku mengundang aku untuk buat blog ni . mmg mengundang betul ! daripada takde blog n twitter, aku terus nak buat . mmg tu je yg ada untuk aku buang masa . *selain fb hihi .


aku sebenarnya fobia ngan benda alah ni sbb aku pernah jadi mangsa seorang hamba Allah yg sangat aku kenal . tapi niat ku bukan laa nak balas dendam . cuma aku harap aku tak kan jadi mcm dia, cerita belakang belakang . siapa yg kenal aku akan tahu aku ni seorang yg berterus terang . mmg kadang kadang itu menyakitkan tapi itu je cara yg ada untuk meluahkan semua . tapi, bukan laa nak lepas kan marah kat blog ni kan? aku tak kan tahu apa apa kalau korang kutuk belakang . kekadang menusia ni tak sedar kesalahan yg dia lakukan . cakap je depan depan, habis cerita . kepada hamba Allah tu, aku dah lama maafkan dia . sbb aku sayang sangat kat dia .


ok aku nak tambah lagi ..
aku sebenanrnya minat nak dengar cerita orang ni . jadi sesiapa yg ada blog ni, selamat laa kita merapatkan silaturahim ye . hihi :D


sekian sudah pengenalan hamba (:

1 comment: